שירות לקוחות

מרכז השירות עובד בתיאום תור על מנת לשפר את זמן ההמתנה של הלקוח, לכן מומלץ לתאם תור יומיים-שלושה מראש.

תהליך קבלת לקוח

  • עם הגיעך למוסך פנה לקבלה.
  • בקבלה יפתח לך כרטיס עבודה לאחר שתסביר את הבעיות בגינן הרכב נכנס לטיפול במוסך.
  • ניתן לקבל הערכת מחיר לגבי עלות הטיפול, במידה ויתברר במהלך הטיפול שישנה חריגה מהערכת המחיר הראשונית, יועצת שירות תיצור עימך קשר על מנת לאשר את המשך הטיפול ברכבך.
  • לאחר פתיחת הכרטיס הוא יועבר למנהל העבודה שידאג להמשך הטיפול.
  • לנוחיותך יש במקום שתייה.
  • בתאום מראש, מרכז השירות ידאג להסיעך למקום חפצך עד לסיום הטיפול ברכבך.
  • בסיום הטיפול כחלק מהשירות וללא תוספת תשלום, רכבך ישטף וימסר לידך כשהוא נקי.

שעות פתיחה של מוסכי השירות:
8.00 עד 17.00 ימים א' ב' ד' ה'
8.00 עד 14.00 יום ג'
8.00 עד 13.00 יום ו'

צור קשר עם שירות לקוחות

שם*

טלפון*

מספר רכב*

דואר אלקטרוני

נושא*

ההודעה שלך*